pinsamt

den här bloggen börjar bli riktigt pinsam. aldrig uppdaterad och syftet (att jag ska bli klar med skriet) går ju sådär. hur som helst så får jag försöka bättra mig. såhär borde det se ut lite oftare när man broderar:

i alla fall så har jag haft min sista föreläsning och imorgon är det dags för sista tentan. idag klippte jag mig så nu måste jag bara skaffa ett jobb! nästa måndag avgörs om mitt examensarbete är godkänt. håll tummar och tår för mig!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

