sandpapper + fönster?

större delen av helgen har gått. frågan är hur bloggtricket har lyckats. sådär skulle jag vilja säga. skriet är lite bearbetat och ett fönster är putsat. men den där fönsterputsningen väckte lite funderingar hos mig. efter att ha putsat utsidan, mellansidorna och höll på med insidan upptäckte jag helt galet mycket repor i glaset. vad har de som bott här innan egentligen sysslat med? torkat fönstret med en grusig trasa eller? nåja. fönstret kanske inte är riktigt sådär tjusigt som planen var, men jag är ändå nöjd. det är ändå första gången jag putsat sen jag flyttade in. på tiden då kan tyckas.

den här bloggen har kommit att handla lite mycket om mina vardagssysslor. det var inte riktigt meningen. tanken var ju att jag skulle bli tvingad att skynda på lite granna med skriet. sorry.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar