ryktet om min död

…är betydligt överdrivet.

men med tanke på hur ofta den här bloggen blir uppdaterad så borde det egentligen finnas två alternativ; det tidigare nämnda (död) eller att jag skaffat mig ett liv. ingetdera är till fullo sant.

jag har försökt göra yoghurt. det gick inte så bra. man kan också säga att det blev sketaäckligt. men det låter ju grovt. så jag nöjer mig med att säga att det inte gick så bra. något som gått snäppet bättre är mitt lågintensiva krig mot förkylningen. kan vara så att det lyckats. således tänker jag ta mig till gymmet imorgon. rätt läskigt egentligen, jag upptäckte i veckan att jag tänkte ”åh, nu vill jag bli frisk”. ingen konstig tanke i sig kanske. men anledningen till att jag ville vara frisk är att jag ville gå och träna. den hurtigheten skrämmer skiten ur mig.

kylskåpsmagnetkylskåpsmagnet

lovisa får agera magnetmodell

närbild

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 Responses to ryktet om min död

  1. agnes skriver:

    men ugglor skriar ju det är ju välkänt, för att inte tala om den där andra kakaduan, den skriar alldeles säkert

Kommentera

