lisa har halkat efter…

de här inläggen kommer med längre och längre mellanrum. borde kanske göra något åt det. men saken är som sådan att jag har gått och blivit otäckt hurtig. det är träning helt ofta. i alla fall två gånger i veckan (=ofta).
och nu har jag gått och blivit sjuk. inte jättesjuk kanske, chansen finns att jag är frisk imorgon. dock tillräckligt sjuk för att det ska vara jättesynd om mig. viktigt att alla vet det. så skänk en tanke till min arma kropp som inte kan bestämma sig för om den ska frysa eller svettas. gör mig frisk med någon slags tankehealing ty morgondagen har en viktig uppgift i sitt sköte.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

