vardag

har blivit lite slapp med den här bloggen. kan kanske ha med att praktiken är slut att göra…

idag hade jag lena på besök. vi har korsstygnat. och som vanligt har jag påbörjat nya projekt utan att avsluta de gamla. sista stygnen på ramen runt pyttan kändes lite tråkiga, så jag började på en SI-enhet istället. lena är klar med flödesformeln och har påbörjat SI-enheten volym. mysigt att sitta vid ett bord som inte är ett soffbord. dricka lite te, brodera och titta på den lysande ninen i fönstret.

morgnarna såhär inför jul börjar som de bör. upp ur sängen och bort till julkalendern och kolla vad det är för godis i dagens paket!

kvällarna avslutas med nötknäckande i soffan.

som ni kan se ligger det inga skal på övervåningen = inget knäckande hittills idag = bye bye bloggen, bäst att börja knäcka så jag kan få gå och lägga mig nån gång.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

